tirsdag 5. juli 2011

Twilight saga...

Jeg har bestemt meg for og skrive ett innlegg om twilight! Alt begynte i 2008, eller det var vell 2009 når jeg så filmen... Uansett. Så det begynte med at jeg og filmklubben (aka vennegjeng) skulle se en film, men vi visste ikke hva for en film. Så jeg gikk in på Edda-kino sine sider og der på første side så stod det TWILIGHT saga Evighetens kyss. Først visste jeg ikke hvordan man uttalte orde :S Så jeg syntes den såg kjedelig ut. Så jeg leste hva den handlet om, og når jeg leste vampyrer, kjærlighet OSV så ble den litt mer interesang, så jeg så traileren! Jeg sa med en gang etter noen sekunder "den var kul" Men jeg tenkte at ingen andre av vennene mine ville se den så jeg la vekk tanken. 
                  Noen uker etterpå kom bestevenninna mi og spurte om vis kulle se Twilight. OG jeg sa ja. Så ble det til da at hele filmgjengen gikk og så den. Jeg syntes det var verdens beste film. !!
                   Da jeg fikk høre at det fantes bøker av serien ville jeg lese bøkene! Jeg likte ikke å lese egentlig, men Twilight forandret alt, og nå synes jeg det er kjempegøy :)    I en periode ble jeg så hekta på Twilight at jeg bare tenkte Twilight uansett hva jeg gjorde tenkte jeg på twilight!!!

      Film/bok nummer to : new moon! Da New moon skulle ha premiere skaffet jeg meg biletter veldig raskt (A) Og dagen da premieren stod hadde vi tentamen på skolen! Vi hadde selvsagt Engilsk og skrive en stil! Jeg måtte passe nøye på at jeg ikke skrev Twilight :')


  Jeg er blitt så hekta at jeg kan veldig mye om twilight, jeg har lest alle bøkene TIL SAMENS 60-90 ganger. Jeg kan bøkene og filmene utenatt, nesten.. Så jeg er en STOR twilight fan og kan nesten ikke vente på Twilight Breaking Dawn part 1 og part 2 !!! <3



 nye bilder av Breaking Dawn <3


  
               Er du hekta på Twilight ??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar